آیدی کارت خود را از ما بخواهید

زمانی که در امارات کار یا زندگی می کنید، #شناسه_امارات هویت قانونی شما در این کشور است. به غیر از اینکه یک سند قانونی است که وضعیت شما را به عنوان #مقیم_امارات تایید می کند، چندین کاربرد دیگر نیز برای شناسه امارات وجود دارد. در پست امروز، همه موارد استفاده از کارت شناسایی امارات شما را فهرست می کنیم.

نمای کلی آیدی کارت امارات:
شناسه امارات را #کارت_شناسایی_امارات متحده عربی نیز می گویند. این شامل یک عدد 15 رقمی، یک تراشه الکترونیکی، عکس و اطلاعات شخصی شما است. این کارت توسط #اداره_فدرال_هویت_شهروندی (#FAIC) صادر می شود. هنگام اقامت در امارات موظف هستید این کارت را همیشه همراه خود داشته باشید. به طور کلی، شناسه امارات برای تسهیل تراکنش ها و برنامه های کاربردی، دولتی و خصوصی، همراه با پردازش آنلاین و خدمات هوشمند استفاده می شود.

موارد استفاده از شناسه امارات: خرید بسته اینترنت خانگی جدید یا خرید سیم کارت جدید، #افتتاح_حساب_بانکی ، پرداخت هزینه های آب و برق و ثبت نام #گواهینامه_رانندگی، خرید و اجاره #خودرو و #ملک، خروج آسان و سریع از ترمینال‌های فرودگاهی امارات از مسیر e-Gate و استفاده از خدمات پمپ بنزین‌ها خرید بسیاری از کالاها زیر قیمت و مخصوص افراد مقیم
#اخذ_ویزا راحت از کشورهای عضو GCC و امتیاز بالای پرونده مهاجرتی درخواست #ویزا کشورهایی مثل #آمریکا، #کانادا…

البته همراه داشتن کارت شناسایی امارات مزایای متعددی دارد. تراشه الکترونیکی روی کارت می تواند تا 32 هزار حرف اطلاعات را ذخیره کند. برخی از داده ها رمزگذاری شده است و فقط توسط پرسنل و نهادهای مجاز قابل دسترسی است. این کارت را پایگاه داده شخصی شما می کند.

پست های اخیر

USAIran