امکان اخذ مدرک DHA ویژه کادر درمان

#DHA مخفف Dubai Health Authority یا اداره بهداشت دبی است که مسئول اعطای مجوز لازم برای #کادر&درمان_پزشکی در زیر شاخه های امور درمانی و پزشکی است. در واقع اداره #بهداشت_دبی با برگزاری این آزمون، اقدام به تامین نیروی درمانی برای نیاز داخلی #دوبی می کند.
تمام افرادی که تمایل به ادامه کار و حرفه خود در #حوزه_درمان_بهداشت را در دبی دارند؛ باید در آزمون DHA شرکت کنند و این آزمون را با موفقیت پشت سر بگزارند. درواقع آزمون مذکور مجوزی است که سازمان بهداشت و درمان کشور #امارات_متحده_عربی به متخصصان و پیراپزشکان سایر کشورها برای تائید صلاحیت کاری و حرفه ای در دوبی می دهد.
مشاورین با تجربه #موسسه_قصر_نور از ابتدا تا انتهای پروسه کار در دوبی در کنار شما هستند. شما می توانید با ارتباط با ما از #خدمات_مشاوره ای، دریافت #نمونه_سوالات_منابع_آزمون در 10 سال گذشته ، #ثبت_نام_آزمون_DHA، #معادل_سازی_مدارک و سوابق تحصیلی و… برخوردار شوید.
طی مقاله پیش رو قصد داریم شما را با شرایط کامل برگزاری آزمون آشنا کرده تا با اطلاعات کافی برای شرکت در آزمون DHA اقدام کنید.

این آزمون دارای ساختار مشخصی است و برای هر حرفه دارای بودجه بندی محتوایی مخصوص به خود را دارد. همچنین برای آزمون منابع تخصصی حرفه توسط DHA معرفی شده است. بسته به حرفه متقاضی کسب حداقل ۵۰ تا ۶۰ درصد نمره برای کسب نمره قبولی الزامی است.
متقاضیان برای شرکت در #آزمون_DHA یا همان #آزمون_پرومتریک_دبی باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه درمان باشند. همچنین برای شرکت در آزمون بسته به رشته تحصیلی سابقه کار مرتبط نیز مورد نیاز است. به عنوان نمونه رشته های زیر مجاز به ثبت نام در #آزمون_DHA هستند:

#متخصص_مغز_اعصاب
#دندانپزشکی
#داروسازی
#مامایی
#اپتومتری
#پرستاری
#رادیولوژی
#فیزیوتراپی
#شنوایی_سنجی
#روانشناسی_بالینی
#رژیم درمانی_تغذیه
#متخصص_بیهوشی
#متخصص_اورولوژی
#جراح_عمومی
#متخصص_زنان_زایمان
#جراح_پلاستیک
#متخصص داخلی
متخصص_اعصاب
#روانشناس_بالینی
#کمک_پرستار
آزمون DHA در کشورهای اطراف ایران مثل ترکیه، ارمنستان، گرجستان، قطر، امارات، عمان، بحرین و … برگزار می شود. همچنین این آزمون در تاریخ های مشخص در هر ماه در چندین روز برای همه گروه های پزشکی و پیراپزشکی برگزار می شود.

پست های اخیر

USAIran