معرفی کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد

معرفی کتاب مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد اثر یاسر جرار
“مدیریت ورهبری به سبک شیخ محمد” یا “#درس های_رهبری_حاکم_دوبی” کتابی است به قلم “یاسر جرار” که داستانی جدید برای گفتن دارد. داستان #پیشرفت و پدیده شدن دوبی که نام آن مترادف با پویایی و اصلاحات است، سبب شده تا این شهر در میان پیشرفته ترین شهرهای جهان قرار بگیرد. در نتیجه برقراری پیوند با دیگر شهرها، پروژه های جسورانه ی آینده نگر، بستری سهل برای #تجارت، وضعیت مرکزی و شبکه های تجاری قدرتمند آن، دوبی همچون شهرهایی نظیر
هنگ کنگ، میامی و #سنگاپور، شهره ی جهان شده است.
اما “#مدیریت_و_رهبری_به_سبک_شیخ_محمد” داستانی درباره ی دوبی نیست! این ماجرای شیخی است که با سبک مدیریتی خود، دوبی را به #مرکز_تجارت_جهانی بدل ساخت. شیخ محمد بن رشید المکتوم، معاون رییس جمهور و نخست وزیر ایالات عربی امارات، حکمران دوبی و یکی از شناخته شده ترین و تحسین شده ترین رهبران در منطقه ی خاورمیانه است. وی با بینش جسورانه و توانایی های خود میراثی خارق العاده را علی رغم تمام مسائل موجود بر جای گذاشته است.
“مدیریت و رهبری به سبک #شیخ_محمد” به قلم “یاسر جرار” چکیده ای از درس های آموزنده است که از مشاهده ی مستقیم عملکرد او و به وسیله ی مصاحبه هایی که با وزیران و اعضای کابینه ی او در دو دهه ی گذشته صورت گرفته، به دست آمده است. “مدیریت و رهبری به سبک شیخ محمد” نمایی درونی از نحوه ی مدیریت، الگوهای رهبری شخصی او و نحوه ی ارائه ی کارها را به دست می دهد و حتی اگر خواننده به دنبال این نباشد که روزی پیشوای سیاسی شود، هر رهبر یا مدیری می تواند با مطالعه ی “درس های رهبری حاکم دوبی”، توانایی های خود را ارتقا ببخشد. این درس ها خصوصا برای بازارهای نوظهور که شرایط و زمینه ی آن ها برای کمک گرفتن از روش های رهبری غربی مساعد نیست، بسیار مفید و مناسب می باشد.

پست های اخیر

USAIran