در امارات اگر شرکت فعالیت مستمر نداشته باشد مالیاتی پرداخت نخواهید کرد!

کشور #امارات اصلاحاتی را در #قانون_شهروندی تصویب کرده است که به سرمایه گذاران، متخصصان، استعدادهای ویژه و خانواده های آنها اجازه می دهد تا #تابعیت و #پاسپورت_اماراتی را تحت شرایط خاصی دریافت کنند.
چه کسانی واجد شرایط هستند؟
اولین شرط اخذ شهروندی داشتن #اقامت_امارات می باشد و افراد واجد شرایط ذیل می‌توانند اقدام نمایند.
#سرمایه گذاران#پزشکان#متخصصان
#مخترعان#دانشمندان
#استعدادها#روشنفکران#هنرمندان
فرد می تواند تابعیت اصلی خود را حفظ کند؟ بله

آیا یک فرد مقیم می تواند برای شهروندی اقدام کند؟ با داشتن شرایط و ویژگی‌ها ذیل بله
اخذ تابعیت اماراتی از طریق نامزدی از دادگاه های حاکمان و ولیعهد، شوراهای اجرایی و کابینه بر اساس نامزدی نهادهای #فدرال انجام می شود.

مزایای تابعیت و شهروندی چیست؟
شهروندی امارات متحده عربی طیف گسترده ای از مزایا را ارائه می دهد، از جمله حق تأسیس یا مالکیت نهادها و املاک تجاری داشتن حق رای استفاده از #آموزش_رایگان و #درمان_رایگان و…

شرایط و ضوابط چیست؟

>> سرمایه گذاران؟
آنها ملزم به داشتن ملک در امارات هستند.

>> پزشکان و متخصصان؟
آنها باید در یک رشته علمی منحصر به فرد یا هر رشته دیگری که در امارات به شدت مورد نیاز است تخصص داشته باشند. متقاضی باید علاوه بر عضویت در یک سازمان معتبر در رشته تخصصی خود، مشارکت های علمی، مطالعات و تحقیقات با ارزش علمی و تجربه عملی حداقل 10 ساله را داشته باشد.

>> دانشمندان؟
لازم است محقق فعال در دانشگاه یا مرکز تحقیقاتی یا بخش خصوصی با سابقه عملی حداقل 10 سال در همان زمینه باشد. آنها همچنین باید در زمینه علمی مانند برنده شدن یک #جایزه_علمی معتبر، یا تامین بودجه قابل توجه برای تحقیقات خود در 10 سال گذشته مشارکت داشته باشند. همچنین دریافت توصیه نامه از موسسات علمی معتبر در امارات الزامی است.

>> مخترعان؟
آنها ملزم به دریافت یک یا چند اختراع هستند که توسط وزارت اقتصاد امارات متحده عربی یا هر نهاد بین المللی معتبر دیگری تأیید شده است.

>> استعدادهای خلاق؟
روشنفکران و هنرمندان باید در عرصه فرهنگ و هنر پیشگام و برنده یک یا چند جایزه بین المللی باشند. توصیه نامه از نهادهای دولتی مرتبط نیز الزامی است.

در صورت واجد شرایط بودن، سایر شرایط آخرین مرحله انجام سوگند شهروندی و تعهد به رعایت قوانین امارات است.

USAIran